Vad gör ni när ni inte kan sova??

Vad gör man när man vaknar 04.05 en onsdag morgon??? Jo, man går upp. 
Går fram till datorn och trycker på PLAY knappen så "The proposal" börjar visas. Man tar fram sitt nya GRANIT Block Kvadrat och börjar rita.










För första gången i mitt liv så försökte jag rita en fågel...vet inte om den blev så bra...men jag gillade min handstil på "En pippi fågel" =) Alltid något...
Dessa bilder är ritade med färgpennor med en gång...inte en blyertspenna har varit nära dessa blad! Därför blev de som de blev. Inget att ångra!!! =)

Kommentarer
Postat av: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Svar: Åh, men tack så mycket! Det riktigt värmer om hjärtat när jag läser kommentarer som din! :) Hoppas du kikar in igen.

2010-02-10 @ 11:38:26
URL: http://castlebabe.blogg.se/
Postat av: Jessica

Så duktig du är, riktig snygga bilder, fågeln var riktigt fin!



Peppkram

2010-02-12 @ 09:10:04
URL: http://smalajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0