Dagarna springer förbi!

Fy fasen vad jag känner mig tung i huvudet!! Mina blå slog inte igen förrän halv 4 i morse. Jag skulle bara kolla på damculrlingen sen sova. Men efter matchen var vunnen så kunde inte jag sova. Jag var uppe i varv av den spännande matchen och kanske för mycket kaffe. (vill inte tro att det e pga kaffet) =)
Kan ni leva er in i curlingen oxå?? Jag blir helt fast i matcherna...så grymt spännande, jag sitter och och planerar strategier och drag....allt detta fast jag ALDRIG har provat på det. =)

Igår var jag taggad att gå till gymmet, men eftersom jag sovit dåligt och kände att jag behövde vara lite ensam så blev jag hemma när älsklingen gick dit. Jag hade inte gjort något bra där i alla fall.

Vad glad jag blir att ni gillar mina teckningar =)...vissa har till och med kallat de illustrationer. Att de blir kallade illustrationer e mycket smickrande. Jag gick Estetisk bild på gymnasiet. Det blev så fruktansvärt intensivt mellan varven så all min kreativitet bara försvann. I år är det ......eeeee...10år sen jag gick ut gymnasiet (vart tog de åren vägen) och har inte tecknat eller målat sen dess. På gymnasiet "fick man inte" teckna som jag tyckte om att göra...allt skulle vara så realistiskt. blablabla...så jag gav upp tillsist.
Men nu när jag är inne och tittar och läser andras bloggar så blir jag så oerhört sugen på att teckna igen. =)

Klockan står nu på 15.43 men för mig känns det som kl 8 jag precis har gått upp. (men klockan 8 så var jag uppe och tvättade) Känns som denna dagen håller på att springa ifrån mig!

Dax att göra sig klar till kvällens handbollsmatch uppe i Helsingborg!


Mysan sitter och spanar in fåglarna som gärna hade jagat!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0