trött i hela kroppen

Kroppen är lagom seg nu. Klockan ringde 07.00 så då var det bara att stiga upp (fast jag snozza lite) och ta på sig varma kläder och bege sig ut. Benen kändes som blyklumpar. När man går på isiga/snöiga gator så går man och spänner sig hela tiden. Att ta ut stegen och vara avslappnade excisterar ju inte. Det blev samma runda som igår (5.3km) på 1h. Idag gjode Rix morgon zoo mig sällskap så den timmen sprang bara förbi. När jag kom hem så hade min älskling kokat ägg till oss som frukost. Så det vara bara att äta och byta om för att sen bege sig till gymmet och en klass Body pump. Fy fasen vad jag HATAR en övning.....utfall..  jag älskade denna övning när jag var aktiv handbollsspelare. Men jag e så jäkla svag nu så jag får mjölksyra efter 4 rep. =/

Idag så blir det lite mer present pyssel. Ni får se vad det blir förnågot efter söndag. För då får hon den. Vill ju inte avslöja det innan, eftersom jag vet att hon tittar in här lite då och då. =) Lite senare idag så ska jag på dejt med min brors sambo. Älskar våra träffar. Malin e som min stora syster. Kanske inte så konstigt då hon har varit i mitt liv sen jag var 5år.

Nu ska jag ta och torka mitt hår och sätta på mig lite kläder. Jag har precis stigit upp från ett varmt skönt bad.

Ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0