resultat feb



Inte mycket minus denna månaden. =( Det e bara att ta nya tag.
Efter mitt förra inlägg så körde jag till Lund för att träna mina handbolls brudar. När jag stod vid ett rödljus så såg jag min kusin gå på andra sidan gatan. Jag har inte pratat med honom på evigheter (ca 5månader). När jag såg honom så kom jag och tänka på att han har ju faktist utbildat sig till PT, varför inte få hjälp av honom när han finns till hanns??
Sagt och gjort, jag ringde han i lördags. Han blev hel peppad på att hjälpa mig. Vi hade samma grund syn och han känner mig så väl så han vet om mina matproblem och jag kan berätta allt för han. Han e som min 3dje bror. Så på lördag har vi bokat in en dejt. Så ska vi se vad vi kan hitta på. =)
Det han blandannat sa till mig när vi pratade var att han tyckte att jag skulle börja gå powerwalk på morgnarna. Nu på vinterhalvåret då jag inte jobbar med mitt företag så mycket så rör jag mig inte så mycket. Så jag måste försöka få in lite mer vardagsmotion. Det har han HELT rätt i. Så idag satte jag igång med det. 1h och jag mätte ut rundan på jogg.se och den sa 5.3km. 
Jag kommer inte kunna göra detta 7dagar i veckan, men jag kan i alla fall göra det minst 3 eller 4ggr i veckan. 

Nu ska mat ätas sen så måste jag fortsätta på 1 av de 2 pressenter som ska vara klara tills på söndag.
Sen e det spinning ikväll! Så ser min dag ut! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0