Present planering

Det e så härligt att vara färdig tränad! I morse så stod det BodyPump på schemat. Undra om jag får samma extrema träningsvärk denna vecka?? =)

Älsklingen kom precis tillbaka in genom dörren, han var på väg till skolan men de andra i hans utbildning var sjuka så det blev inställt. Jag som hade tänkt att sätta på hög musik och pyssla....fast pyssla ska jag göra ändå. Jag ska få tummarna ur ändan och göra klart det som nästan e färdigt. (bilder kommer så fort personen som ska få det har fått det) förhoppningsvis i morgon...om jag får iväg det på posten idag.

Jag måste börja planera lite födelsdags presenter oxå. Både min brors sambo och Emelie (Älsklingens brors tjej) fyller år snart. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på till dom. =S Men jag kommer nog på något.

Så här go såg min gubbe ut innan jag gick till gymmet



Kommentarer
Postat av: Matilda

vilken sötnos!

härligt med pyssel!



sv: haha, jag dricker också i "svängen" :-) bekvämast!

2010-02-16 @ 18:12:27
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt

din kisse är så lik min förra katt (som försvann i bodelningen :P)

2010-02-16 @ 18:30:12
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv: VERKLIGEN! så himla skönt! :-)

2010-02-16 @ 19:03:05
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Emelie

Du är söt gumman...



Vilka underbara bilder du ritat <3

2010-02-17 @ 22:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0