Osminkad till sminkad

Igår när jag och älsklingen var ute på ärenden så smet jag in på Make up store. Jag behövde en ny foundation. Jag har i några år nu haft iD-makeup men jag har inte varit så nöjd med den ett tag nu. Den har den senaste tiden sett ut som jag fjällar på näsan. Hur mycket jag har smörjt in mig innan så har den krackelerat. Så jag tänkte att jag skulle prova Make up stores foundation. Jag blev rekomenderad en halv täckande så jag berättade att jag e VÄLDIGT röd i hyn så rekomenderade hon en consealer oxå (säljarens lyckodag...en "godtrogen kund") så jag gick på det...fast jag var lite tveksam om jag skulle ha en halv täckande och inte en hel täckande. Men jaja..jag måste ju prova. Och det har jag precis gjort.... Bli inte allt för rädda...men så här ser jag ut när jag har badat och tvättat av mig allt smink!!



Naturell                                         Foundation

med concealer                               och allt annat oxå =) KLAR!!

Jag ska nog säga att jag fortfarande e lite osäker på om det e rätt foundation...men  jag e väldigt nöjd med resultatet än då. Näsan ser inte ut som ett krakeleratskinn utan faktist som en slät näsa! =)


Kommentarer
Postat av: Becka

sv;haha coolt! Kan tänka mig att du blev ganska förvånad :P

2010-02-02 @ 16:36:36
URL: http://itisbecka.blogg.se/
Postat av: Erik Grönwall Fan

Kika gärna in min fan-blogg! :)

2010-02-02 @ 17:31:56
URL: http://erikgronwallonline.blogg.se/
Postat av: Fröken Frodig

Tycker inte du är speciellt röd i hyn, du skulle se mej utan concealer+foundation! Spruckna blodkärl i massor! Du är jättefin!



Håller med om att det är svårt att hitta en bra foundation nu när det är kallt och narigt. Har inte testat nån från MakeUp Store, så en recension vill jag nog ha när du provat den ett tag ;)

2010-02-02 @ 17:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0