Ny frissa och färg??

Jag ska ju till frissan i morgon och göra något med håret... Det jag har kommit fram till e att jag ändrar still ganska ofta...eller rättare sagt nästan varje dag. Det jag har förälskat mig lite i e bohem-chic..med fläta och lite blandat med jeans med en snygg tröja och en blazer stort halsband. Fast samtidigt så gillar jag lite rockligt oxå...samt lite retro. Jag vill ha kvar längden på mitt hår...men endå göra något med det. Så jag kan ha det nersläppt oxå, jag sätter upp det allt som oftast som det är just nu. Jag funderarde på att färga det brunt...men jag vet inte...jag känner mig blond.


Nu e detta bara gjort i en hasst...och kanske inte helt rätt brunt..men jag tror nog inte jag hade känt igen mig själv med brunt. Fast att jag ÄLSKAR brunt hår. Det e så grymt fint, så jag önskar att jag hade det...men nje.. det e nog inte meningen att jag ska ha det.

Frågan e om jag hade passat i hel lugg?? Jag har ju haft snelugg som min "vanliga" klippning innan...

Nja...det kommer nog bli som "vanligt" eller jag får se vad Frisören säger...

Eller vad tycker ni??


Kommentarer
Postat av: Caisa

Det bästa med hår är att man kan göra om det om det blir helt galet fel. Tycker inte du ska ha allt för mörkt hår, men ljusbrunt kan du. Ljusbruna slinogor och he lugg. Luggen lär ju växa ut igen om du inte trivs i den, och färgen lär gå att blindera till igen om det behövs.

2010-02-09 @ 18:04:45
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt

Så svårt det där.. men det är ju kul att testa nya frisyrer... Håret växer ju ut igen :)

2010-02-09 @ 23:00:50
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0