Lingon Valross

Vad underbart det är att upptäcka att man redan har tränat, ätit och myst in sig i soffan och klockan inte ens är 20.00.
Spinning passet jag var på idag var ett 45min pass. Det känndes att spinningmusklerna inte har fått röra på sig på ett par år. När man ska stå upp i posetion 2 och köra running (stå rakt upp) och trampa på i lite snabbare tempo så känns det svårt att växla tempo. Allt känns samma...fast man försöker trycka på. Men det var oerhört skönt att bli dyn blöt av svett!! Detta passet kommer nog köras fler gånger.

En sak jag INTE borde gjort idag var att "fusk" mäta mig idag....varför mitt dumma jag???... jag vet att jag har lingonveckan och e svullen som en ballong men endå så mäter jag mig.....INTE SÅ SMART!!!!!!!!! Jag var ca 5cm större i midjan, under brösten 6 cm större....sen vet jag inte riktigt...jag gick in i en vägg av besvikelse...FAST jag borde fatta bättre!! =S Suck!! Varför gör man sånt??? Trodde jag att jag skulle ha krymt 10cm??? E...inte precis.. jaja...gjort e gjort! Hoppas vattnet försvinner tills det e dax för månadens mätning.

I morgon så tror jag att både jag och älsklingen ska prova BodyPump..jag har bara provat det 1gång så det ska bli spännande och se hur det e.

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och övertala mig själv att jag inte e som en valross!!!
Natti natti



uppdatering

 

Nu på morgonen så har jag krymt tillbax till mina vanliga centimeter!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är grym gumman!



Fan vad du är duktig som kör pass nu =)



Hoppas du älskar body pump lika mycket som jag!



Själv ligger jag hemma med snor i hela huvudet och kan verkligen inte träna.... Så frustrerande :(

2010-02-09 @ 09:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0