Kanske får ge upp

Ja...jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Jag känner mig oerhört besviken...elller jag vet inte om besviken e rätt ord....men som ni vet så e min plan att fortsätta gå ner i vikt. Men mina kilo vill inte försvinna. Varje gång jag ställer mig på vågen så står den på samma siffror som innan om inte lite mer...som sen blir lite mindre men endå inte mindre än va siffrorna va från början.
När jag inte får mitt resultat som jag fått innan så känns det lite tröst löst. Jag "fuskar" inte med potatis, ris, bröd..jag äter lite frukt då och då...även lite nötter. Men det har jag gjort hela tiden...men kan det vara så att de har så mycket med min viktminskning???

Fast att jag har haft framgångar på löpbandet de senaste 2veckorna så känner jag mig besviken. Jag e besviken öven att jag inte blir av med min förkylning så jag kan köra på ordentligt. Det har bara blivit ett gym/löp pass i veckan. Idag när jag tänkte jogga så gick det bara i 1.8km för sen så lät jag som värsta asmatikern. Så det var bara att stiga av...GRYMT besviken!!!
Jag körde lite styrka i stället, men det e så svårt att bryta den mentala planeringen tycker jag.
Så här såg jag ut i alla fall...osminkad och svettig i mina nya träningskläder från H&M. Otroligt sköna! =)



Nu hoppas jag bara att jag kan bli frisk så jag kan börja träna ordentligt igen. Jag e trött på detta nu!!
Jag får nog ge upp i min utmaning om 5km på 30min nu tills fredag...=( Tyvärr...jag HATAR att ge upp!!!!

Nu ska jag antigen gå ner och städa bilen (som e väldigt nödvändligt) eller lägga mig i ett varmt bad (låter skönast)...vi får se vad det blir!





Kommentarer
Postat av: Jessica

Usch vad jobbigt att du känner sådär men kan det inte bara vara så att du kommit till en platå? såna kan ju hålla i sig ganska länge. Kanske inte direkt någon tröst men det brukar ju släppa efter ett tag. Försök att inte tappa modet, du är ju så duktig, en sann inspiration för oss andra! Peppkram

2010-02-02 @ 13:24:29
URL: http://smalajessie.blogg.se/
Postat av: EmmaConstance

Svar: Tack tack!

Men det är ingen fara. Ta bilder när du känner att du har tid och till det temat du känner att du vill göra :)

2010-02-02 @ 14:06:49
URL: http://emmaconstance.webblogg.se/
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt

Garanterat en platå... oundvikligt. Har haft flera på min viktresa! Nu verkar jag också ha en... tråkigt men bara att ta sig igenom...



Men ett tips är att byta träningsform! Det kan faktiskt vara haken också.. Testa nåt helt annat som kroppen inte är van vid!

2010-02-02 @ 18:24:06
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va inte besviken! Vila ordentligt så att du blir frisk så kan du träna orentligt sen istället för att slita på kroppen i onödan :) KRAM

2010-02-03 @ 14:58:34
Postat av: Emelie

(Det var jag som skrev nyss men namnet hoppade bort :P)

2010-02-03 @ 14:58:53
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0