Ett misslyckande?

Jag antar att det är 99% av alla bloggar består av Melodifestivalsprat. Jo då, jag såg oxå det. Jag förbrede mig med ett skönt varmt bad, satte på kaffe och gjorde hemmagjord glass...bäddade ner mig under filtarna med älsklingen och Mysan. Sen var det bara att hänga med. Olas låt kommer med största sanolikhet bli en radioplåga. Det som jag kan känna e lite kul med Ola e att han e kompis med min "svåger" sen barnsben och de umgås fortfarande. Sen att min "svägerska" e lite väl fachinerad av han...det e en annan sak =D

Jag tyckte faktist att alla låtar gick att lyssna på, alla gjorde inte intryck på mig...men så e det väl alltid?! Var det någon annan som hade på text-tv:s twitter text på? Tyckte faktist det var lite små kul...¨

Annars så har det inte hänt så mycket mer än handboll...som vanligt. Eller jo det har det ju visst. Jag var ju ute med min kära Lotta och hennes kompis Cissi på Koi på Lilla torg i fredags. Det e så himla mysigt att bara vara ute med tjejer! Speciellt tjejer som inte håller på att "ragga" för det kan vara jävligt drygt, spec när man själv inte e intresserad av sånt. Sitta och prata och dricka vin...Vin fick det bli, de drinkar Lotta och Cissi drack va ingen höjdare! =S om en bartender gör en drink och man inte får mer smak av det då måste han misslyckas GRYMT med sitt jobb!!! För det e väl endå meningen att man ska vilja ha mer??

Nu så e det lite mys hemma hos mamma...även "Fisen" har myst in sig med oss!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Mary, din lilla toka... Ola är ju underbar! Hahaha

2010-02-08 @ 12:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0