Alla hjärtans mys

Igår var det dax för "Slaget i Malmö" en handbolls "drabbning" mellan 4 olika skåneklubbar. Ystad IF - H43 och Malmö HK - Lugi i den nya arenan i Malmö. Jag kan ju säga att det var ingen bra dag för Lundalagen. Båda förlora.




Denna blus e ett av de klädesplagg jag köpte när jag var på Svedala Outlet.

Idag är det alla hjärtans dag ...det kan ju inte undgå någon. =)
Jag tog min älskling på en mys frukost på vårt favvis café. Jag kan ju inte äta frukosten där, men så jag åt innan vi gick dit. Så för min del blev det bara en latte och lite mys! =)

Jag tycker inte man behöver köpa och göra så jätte stor sak av denna dag. Det e bättre att visa sin kärlek ALLA andra dagar. (vilket jag kan vara lite dålig på själv...men försöker förbättra mig)

Ska ni göra något speciellt idag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0