Stickad tröja till Eddisen till jul

Dagen idag så har jag sysselsatt mig med mina stickor och lite garn. Jag har sagt att Eddisen inte skulle ha några tröjor eller något annat trams på sig förutom regn/vindtäcke. Men igår så såg jag en liten terrier med en stickad tröja och blev bara så sugen på att se om jag kunde sticka en liten hundtröja. Den blev inte världen snyggaste, men jag kunde och det verkar som Eddisen oxå tycker den e skön. Han har legat och sovit i den nu någon timme. Så han verkar inte ha några problem att ha den på sig!
Kan säga att det e otroligt skönt att Eddisen e en liten hund så det gick snabbt att sticka. OCH jag kan nog tänka mig sticka en ny lite snyggare som han kan få använda =) Jag är inte männskliare än jag kan ändra mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0