Nu tändas tusen juleljus.....

Jul är dofter, smaker och sinnesstämningar. När jag kom in igenom dörren idag så kom doften av Hyasint emot mig. Då började det pirra i kroppen på mig precis som det gjorde på julaftons morgon när man var liten. En härlig känsla!
Lucia som det är idag tillhör oxå en av de saker man måste se och höra innan jul. Jag hade kunnat gå med i en kör bara för att få sjunga jul och lucia sånger. Jag blir så glad och sinnes nöjd (förstår nu sinnes nöjd?? finns det något som heter det??)  på något vis av att sjunga julsånger.
Så just nu så sitter jag och letar julsånger på Spotify...några tips på några fina sköna julsånger som ni tycker jag ska leta upp??
Nepp, ut i köket och ta lite kaffe, sen ska jag lära mig lite till om min kära dator (som jag blivit HELT FÖRÄLSKAD I)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0