det börjar närma sig!

Julen börjar närma sig. Alla julklappar är inköpta och inslagna. Julkorten blev skickade igår. Så jag börjar känna mig redo inför en mysig julhelg.
Det som står kvar på mitt schema är att köpa granris, botaniska tulpaner och juläpplen till bordsdekoration till svärmor.
Julen i år kommer vi fira på 2ställen. Vi kommer äta brunch med min familj och sen till Kalle så åker vi till älsklingens föräldrar där hela hans släkt oxå kommer dyka upp. Så det kan inte bli en dålig jul....ska bli så skönt med lite julfrosserier. (dock hålla sig till maten som jag äter dvs inget socker) Sen är jag väldigt spänd på vad jag kommer få i julklapp av alla personer...jag vet att älsklingen har 5st julklappar till mig =) som han e väldigt nöjd med! Jag blir ju inte mindre nyfiken när han stoltserar med hans super julklappar till mig.
Jag hoppas att alla ni som tittar in här kommer få en JÄTTE BRA julhelg!!
Nu ska jag gå och ta på mig, svärmor kommer snart knacka på dörren!

Kommentarer
Postat av: EmelieMaria - Träning&annat

Vad roligt att få superjulklappar :D Hihi :) Jag har ingen julgran hemma heller, bara hos min pappa ;D

2010-12-22 @ 19:03:26
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0