Resultat uppdatering

Jag vet att det var längesen jag skrev om min viktresa,men saker har hänt. Inte något dramatiskt men jag har tappat några hekto till. Jag ställde mig på vågen den 27/7 och då sa den att jag hade tappat 13,8kg totalt sen jag började förra året. Precis inte så jätte mycket med tanke på att jag började min resa den 26maj -09 men vet ni vad...jag håller mig till min mat och jag LEVER... inte går på någon diet eller jojobantar eller svälter mig utan jag håller mig till min mat. 
Jag har märkt att min kroppsform oxå har ändrats en del. Jag har inte gjort någon resultattavla på länge men jag har gjort det nu...

 
Måtten säger ju en del... Tänk att det har försvunnit 13.5cm bröst!!!!!! fast det e ju oxå rygg och sida, men jag märker det. Helt plötsligt så får brösten plats i blusar och andra toppar som inte e stretch.

Min kära svägerska sa en snäll sak till mig i veckan.." du har blivit så jäkla slank den senaste tiden" Det tar jag gärna till mig, jag vet ju att jag har en hel del mage kvar som sticker ut och lår, rumpa mm som är av det större slaget men jag har krymt jämfört med hur jag var innan...jag e nöjd... men jag fortsätter vidare.

Jag verkar se mig på ett sett och andra på ett annat. Igår så blev vi utbjudna till Barsebäcks golfklubb på lunch av mina föräldrar och det var jag inte klädd för. Så när vi åkte och lämnade Eddie hos älsklingens föräldrar så frågade svärmor om jag ville låna ett par byxor av henne. Min spontana kommentar va " men de kommer jag inte i" men jo då... till och med lite luft i midjan. En sån sak kan göra min dag! =) 
När jag började gå ner i vikt så var jag en stl 46 +  och stl XL och då satt inte allt bra. Nu när jag beställde från H&M så passade allt i stl 42 och L. Jag har ju till och med en jacka i stl 40 som sitter skitbra.... som sagt kroppen har ändrat på sig och jag e lycklig!! 

Det jag måste fortsätta jobba med e att komma ut och jogga, jag har helt kommit av mig i det.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Goooo Mia <3

2010-08-03 @ 08:17:24
Postat av: Emma

heja heja! känner att jag är på G jag med! ska slita med sambon ut på prommis NU! :)

2010-08-03 @ 18:48:56
URL: http://emmasform.blogspot.com
Postat av: Emelie

Det viktigaste är ju faktiskt inte vad vågen visar utan hur man känner sig i kroppen, och sålänge man är nöjd känner man sig ju fin :D Jag tycker att du är sjukt vacker av det jag sett på dina bilder i bloggen iallafall! :)

2010-08-03 @ 18:59:16
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0