Kroppen...

Just nu sitter jag och har en massa nya företags ideer. Jag kan tyvärr inte avslöja något just nu. Men det e mycket som spinner runt i huvudet på mig.

Igår var jag på en liten träff med mamma och hennes Aloe Vera gäng.... Det var lite produkts visningar och info om de kosttillskotten. Och åter igen fick jag bekräftat att mjölk inte e bra. Jag borde verkligen sluta med mjökprodukter, men det känns som det inte finns så mycket jag skulle äta då. Fast samtidigt så borde det ju faktist finnas en massa andra saker jag skulle kunna äta.
Vilket fall så kan jag göra ett försök med att minska intaget.

I fredags var jag och mamma iväg och fick lite hår avklippta för en mineralanalys. Jag ser verkligen fram emot att få tillbaka det provet. Det e dax att jag hjälper min kropp att komma i balans. Bara av den infon jag fått om olika typer av brister man kan ha så kan jag kryssa för en massa symtomer. Det är oerhört dumt att bara sticka huvudet i sanden och blunda för vad kroppen försöker säga till en.

Varför gör man ofta det?? Alltså skiter i vad kroppen försöker berätta för en? Blir man frikskare av att bara strunta i signalerna??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0