Bebbe x 2 =mycke kärlek

Kärleken e alltid störst.... Att ha en bebbis på 3 dagar gammla i sin famn är otroligt mysigt. Jag antar att det är hormoner och en massa andra saker som sker i kroppen när man har ett sånt litet liv i famnen. Men det e otroligt att våra kroppar kan tillverka nya små liv. Jag vet inte hur många som frågat mig om när vi ska ha barn och om jag inte är sugen. Men i ärlighetens namn så e jag inte sugen, jag lånar gärna men jag lämnar gärna tillbax bebbar o barn sen. Men om det hade råkar bli att jag blev gravid så hade jag givetvis välkommnat de med en massa kärlek. Men jag planerat inte några barn än. Så klart så finns det kort på de små bebbarna. De kommer när jag kommer hem till en data.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0