GLAD PÅSK i efterskott! =)

Jag lever! Förlåt för min dåliga blogg närvaro. Förra veckan hade jag fullt upp med damlandslaget. Det blev långa dagar, men oerhört trevliga!!!

Påskaftonen spenderade vi uppe i torpet! Underbart väder var det där uppe. Första utomhus lunchen intogs! Varför e det mycket godare att äta utomhus??



Vi möttes oxå av Grekiska krokusen som jag fick av Caisa förra året.  =) Hjärtat blev ännu gladare när jag såg att de smyckade Annies gravplats. (Annie e min första älskade katt som fick somna in förra sommaren)








Kommentarer
Postat av: caisa

Hallo! Hur har det gått med scrapen? Blev mycket längre jobbdag idag än jag trott i ridhuset, så ja har itne hunnit :( Hoppas verkligen jag hinner nu i början på veckan. Tycker du kan göra en scrap med det ina kortet på förnstret med påskliljorna

2010-04-05 @ 21:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0