Ett adjö som känns i hjärtat

Som mobilberoende så känns det helt plötsligt jobbigt att gå in på datan och blogga. Sen beror ju detta oxå på att jag jobbar extremt mycket nu och inte sitter vid datan lika mycket längre. Men det som stör mig att man inte har så bra funktioner här på blogg.se när man ska mobilblogga. Jag skulle gärna velat kunna ta bilder och lägga in med mobilen utan att behöva MMSa in de. Det kommer bli dyrt om jag skulle göra det hela tiden. I helgen var vi iväg på avslutningsresa med våra underbara handbollstjejer. Vi spelade fotbollsgolf, hade en gårdskamp, red mekanisk tjur och avslutade med en spökrunda. Jag e ju den största mesen när det gäller skräckfilmer och spökhus mm Men fasen va kul det va att gå med tjejerna... Förutom att jag höll på att kissa ner mig i slutet!:) Men det blev ett varmt och härligt farväl till detta goa gäng. Nu e det ett nytt äventyr som väntar på oss.... 35st 12åriga tjejer.. Det e något att bita i!:) nu ska det sportsnördas lite!!! Först fotboll sen handboll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0