Var e ljuset på morgonen?

När klockan ringde i morse så vad det nattsvart ute. När blev det så mörkt?? Det känns som jag inte har hunnit med att registrerat att sommaren är slut och hösten har börjat.
Hösten kan vara härlig på många sätt. Naturen skiftar färg till eldiga nyanser och de kyligare brisarna gör att man kan ha på sig sina stickade mysiga kläder. På kvällarna kan man mysa in sig i en filt och tända massa ljus som ger ro till hela kroppen. Hösten ger mig ett lugn som ingen annan årstid gör.




Idag fick jag ett SMS av min älskling där det stod " Vi gnabbar inte så mkt de e jag som gnäller på allt alldeles för mkt! Jag får väl lära mig att min UNDERBARA ÄNGEL e en stökig ängel"
När jag läste sms:et så fick jag ett leende på läpparna. Jag kan bara erkänna, jag e en stökig person...sen blir det inte bättre av att vår nya kärlek hjälper mig rejält med att stöka till det ännu mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0