ett träd anfaller

Hejsan hoppsan!

Igår så hade jag ett vilt slaggsmål med ett prynadsäppleträd. Armarna var sönderrivna, håret blev rivet i. Det såg ut som jag hade varit i ett kattslaggsmål med 100katter. Så kan livet vara när man jobbar med växter... inte så soft alla gånger. Men bra blev beskärningen när den va klar.

Just nu så längtar jag verkligen till stockholm. Åka iväg och njuta av lite ledighet...shopping, pengar sparas för att spenderas där uppe. Kan redan nu känna smaken av det goda vinnet, rostade nötter,skratt och flams med goa tjejer. 

Neppsi nepp...det blev inte mer här idag. Ska ta på mig och göra mig klar för att åka och pussas med älsklingen!
 

Kommentarer
Postat av: stina

hej hej:) Mja,vitt är bäst att blanda med,men väldigt väldigt ljusa färger kanman ju göra så ljusrosa funkar också på magnoilorna:)

TACK!! nä gillar de inte mina grejjer kan de ju hålla sig borta,,,man blir ju så ledsen ibland bara:/

2009-09-23 @ 16:01:49
URL: http://metrobloggen.se/eyescreamtattoo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0