Bio i kväll

Om någon timme så blir det bio för vår del. "Flickan som lekt med elden" skall ses. Som jag har längtat efter denna film. När jag gick ut från biosalongen när vi hade sett "Män som hatar kvinnor" så ville jag bara gå in i nästa salong och se denna film.

I morse så blev det frulle på vårt favis ställe för älsklingen, jag tog bara en latte.



Vi läste lite om Fru Anka. Vilken jä-la person. Hon tycker ju verkligen att hon e bättre än alla andra...tvii

Nepp...ska nu klä på mig och kompensera min älskling lite för mitt underbara PMS humör genom att bjuda han på lite öl innan bion.
Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Caisa

Kompensation är bra =)

2009-09-19 @ 19:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0