min nya hobby!


Det e inte ofta man ser någon artist gråta...det e inte jätte ofta jag gråter av låtar...men mina tårar kom.
Så jäkla starkt!

Idag har min älskade mamma fyllt år...hela 55. Jag satt hela dagen igår och pysslade på mitt nya projekt. Att lära mig brodera...och inte några tavlor och sånt där som mormor gjorde när man va liten..utan detta


Jag har sytt mina livs första handledsvärmare och broderat för första gången någonsin. Så många kan nog räkna med att få det i julklapp! =)



Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilka söta! Bra jobbat!



Sv: Haha, nej det missade jag! ;-)

2009-10-18 @ 21:35:04
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: caisa

Jättefina =) Tror inte folk har något emot att få sådana i julklapp.

2009-10-19 @ 07:42:23
Postat av: Helena

Riktigt tuffa handledsvärmare!

Din mamma blir stolt.

Häls

Helena

2009-10-19 @ 13:22:28
URL: http://www.brodera.nu/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0