Lite bilder från förr

Tänkte visa er lite av de bilder jag tänkte scappa på mig själv...


Denna soffa var det bästa som fanns när jag va liten. Den stod i köket, när vi hade gäster och jag inte ville gå och lägga mig så vände mamma och pappa på denna och bäddade i den så kunde jag ligga i den och endå vara med.
Jag e ca 4år på denna bild.

När jag var liten så älskade jag att diska. Men det har gått över. Tycker verligen inte om det nu mera! =)


Jag sitter i mammas knä och vi frynar på våra näsor. När jag ser detta kort så gör det mig lite ledsen. Man ser hur levande och frisk mamma är. Jag kan undra hur hon hade varit om hon fortfarande hade varit frisk?!


Min älsklings docka Maja sitter jag med här. Hon skulle följa med överallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0