jag älskar lådor och förvaring!!

Hej hej!!

Måndag igen..det känns som veckorna bara flyger fram! Om man inte griper tag i sitt liv så springer det bara ifrån en.
I fredag så var jag och handla lite saker till mina pyssel saker. Jag har ju en del nu =)

Det första jag var inne och köpte på Ting i Lund. Jag har köpt ett smyckeskrin i samma serie till min brorsdotter och jag hade velat ha ALLA lådor. Det finns allt från kakburkar till tvättmedel.




I fredags så åkte jag och älsklingen till ny öppnade IKEA på svågetorp här i Malmö. Det va stort, kan man lugnt säga...men tyvärr så kändes det inte helt färdigt. Men det kommer bli bra till slut!
Men där så köpte vi två stycken tunnor. En stor till kattmaten och en grön till mina garner!


Så nu slipper mina garner ligga i påsar i hela lägenheten.
Vi (jag och älsklingen) har tagit ett beslut att bo här ett bra tag till och känner då att vi behöver göra om här lite för att vi ska känna att vi får plats. För hur det än e så har vi bara 28kvm att ha ALLT vi äger på! Så IKEA ska få "hjälpa" oss med detta. Vi hittade lite skåp och ett nytt bord som vi med största sanolikhet kommer köpa. Sen e det ny gammal möblering som kommer ske tror jag. Vi ska flytta tv:n och soffan igen..sen får vi se hur det blir..
men bra kommer det bli! =)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Älskar också de där burkarna! Köpte en stor cylinderformad i Rom i somras som jag är helt tokkär i! Hade inte sett den i Sverige förut (men nu har jag såklart det.. suck! Haha!)

;-)

De är finfina de!



28kvm, finns det hjärterum finns det stjärterum! ;-)

Kök eller kokvrå?



Skoj att du får hem din kamerabebis om några månader! Vad är det för typ av bebis?! :-D



2009-10-28 @ 18:12:33
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Katja

den där asken var allt bra fin :)

2009-12-14 @ 23:29:20
URL: http://katjaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0