Ett värdigt slut!

Igår var det begravning för mormor. Det var en tid sen hon somnade in, men det var inte förrän igår alla var hemma i vårt avlånga land.
Begravningen var jätte fin och solisten sjöng underbart. Tårarna rann ner för kinderna och det var en fin avslutning på mormors liv här på jorden.
Jag skrev för ett tag sen ett inlägg om min oro för begravningen. Min nästkusin kom med fångvaktare och hade handboja på sig. Jag vågade mig fram och krama om honom och ta ett snack med honom för de såg snälla ut. ;) De flesta av oss som var där kramade om homom och visade honom att vi bryr oss om honom. Det e inte lönt att sparka på någon som ligger ner.
Hela dagen igår var en bra dag..en skön dag. Ett avslut på något sätt.

Idag så gick jag upp när det var bäckmörkt ute, jag skulle iväg till golfbanan. Jag gjorde min års debut...lite sen, men bättre sent än aldrig säg det ju! =) Det gick bra och det va jätte kul...fast det regnade hela varvet..

Jag och älsklingen har pratat om att åka till ny öppnade IKEA här i malmö. Men vi får se om vi kommer dit eller inte...

Nu ska jag lägga mig i ett välförkänt bad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0