aj aj i halsen

gokväll!

Det börjar kännas som det hals onda har fått rutin på att göra ont morgon och kväll. På dagarna gör det inte ont, bara lite retig. Konstigt tycker jag!

Börjar tycka att vissa saker e lite intressanta på min blogg....vissa dagar så är det va 3ggr så många sid hänvisningar jämfört med besökare. Någon/några e inne väldigt många gånger på den på en dag...

Annars så har det varit en bra dag, ett stort jobb e klart en dag tidigare än beräknat och ska iväg på ett extra jobb i morgon. Vilket ska bli himla kul!

Men nu ska jag bädda ner mig brevid min älskling...

natti natti

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fy så trist, nu får du allt krya på dig!



Sv: Tack ska du ha! :-D

2009-10-14 @ 08:51:50
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0