091004

Hej!

Gårdagen va mycket trevlig. Vi kom inte från kalaset förrän 01.20, det bjöds på god mat och allt sånt där...men sen fanns det klementiner...årets första för mig del, mumms!!! Det e ytterligare en av de posetiva sakerna som hösten/vintern kommer med, alla apelsiner och klementiner.

Idag har det varit lite segt, vi kom ju inte i säng före 2 snåret och klockan ringde 06.15. Mamma har haft feber idag och varit lite "sjukgnällig" inget har varit riktigt bra, allt gör ont och allt blir fel för hennes del. Tycker synd om henne... nu sitter vi och tittar på allsvenskfotboll...eller jag sitter med pappas lilla data och de andra tittar på fotboll. Tycker faktist inte det e jätte spännande, fast jag e ganska intresserad...konstig kombination kanske.

Imorgon så ska jag ner till falsterbo och rita en skiss på en ny trädgård, hoppas att det inte blåser lika mycket då! Det e så jobbit att rita när alla papper bara flyger...

Nepp...ska väl titta lite på fotbollen innan det e dax att bege sig mot Malmö!

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0