Styrkan sitter mellan öronen och alla skulle ha en Caisa

Go kväll Go kväll!!

Det är lite intressant hur mycket huvudet bestämmer. Idag så hade jag bestämt mig för att gå på en "klass" på gymet. Tanken var att antingen gå på spinning eller Bodybump..när jag tittade på schemat så var det bodypump som var det bästa alternativet. Jag gick iväg och när jag kom fram så visade sig att det var inställt. Jag valde att gå på "klass" för att jag kände att jag inte kunde pressa mig själv riktigt så mycket som önska/borde för att det skulle bli ett bra träningspass idag. När jag endå fick gå in till gymet för att träna så var det totalt omöjligt att få mig själv att göra det jag hade önskat, huvudet var inte alls motiverat fast att kroppen kändes helt okej.
Jag gick och joggade lite på bandet sen så begav jag mig hem för att hjälpa min älskling att städa här hemma lite. 

Eller så lite var det faktist inte, vi städade faktist en hel del. Vår lägenhet var en sanitär olägenhet innan...örk! Men nu så e den fin! =)

 




Jag måste ju bara berätta en sak till. I torsdags när jag kom hem så låg det ett brev och väntade på mig. Inte ett räkningsbrev utan ett underbart brev!
Tyvärr så är det inte alla människor som har en vän som "min" Caisa! Alla borde ha en Caisa i sitt liv!



Kommentarer
Postat av: Emma

Är så mysigt med ljus! Och vad fint brev!!! :)



ang hud. Jag har också problem med huden.. har funderat på om jag har sk "skrivhud" för när jag får en "attack" så kan jag knappt sluta klia och det blir uppsvällda rivmärken efteråt som försvinner efter kanske 30 min. Uppstår oftast efter dusch då huden verkar extra känslig

2009-11-21 @ 17:44:14
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Matilda

vilket underbart brev! gulligt!

och så mysigt med alla ljus! blockljus i grupp är så himla fint!



sv: jojomensan, fyndade! minst sagt!! :-)

2009-11-21 @ 21:15:57
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Katja

oj vad myckt ljus :)

2009-11-23 @ 09:43:25
URL: http://katjaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0