Liten inblick i min stockholmshelg

Hej hej hallå!!!!!

Japp det har varit stendött här. Jag har varit uppe i Sthlm och sen jobbat som en tok så jag har inte riktigt orkat skriva här.

Tänkte ge er lite bilder från sthlm...fast jag har inte så många....=/ lyckades låsa in min kamera en dag och sen så tar min kamera inte några bra bilder inomhus..=(

Söndagen som vi var där uppe så åkte vi till ett litet köpcentrum....
Här så gick vi in på HM och provade kläder vi aldrig skulle ta på oss i vanliga fall






Fika måste man ju göra när man shoppar..och dessa härliga människor bodde vi hos





När vi var ute på Gökgatan så hitta vi helt plötsligt en blå häst


En ny favvis butik hittade jag oxå på söder...





Kommentarer
Postat av: Caisan

Fan, jag är snygg som madonna :)

2009-11-17 @ 12:08:24
Postat av: Matilda

hur var pink-konserten då? för visst skulle du på den?!? (eller är jag förvirrad?)



jättefint foto på dig med espressohouse-koppen framför!

2009-11-17 @ 13:23:30
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0