lite till...




Detta är det jag har pysslat med nästan hela dagen.
Tycker det e himla kul att pilla med sånt här oxå. Allt skapande och kreativt tycker jag om =)
Det enda nyttiga jag har gjort idag är att ha tvättat. Ja, det gäller ju att ha rena kläder när man ska åka iväg, eller hur. Man kan ju inte komma med sina skitiga kläder som värsta lantalottan.
Jag borde kanske ha packat, men jag har ju MÅNGA timmar i morgon att slå ihjäl...eller nä..jag måste fixa lite saker innan tåget avgår. Sen e det Stockholm som gäller..och PINK!! Fasen va skoj det ska bli!

Jag vet inte hur aktiv jag kommer vara här, beror nog lite på hur det blir med data och uppkoppling till cybervärlden!

Nepp...dax att mysa lite med sig älskling!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0