En ny dag!

God morgon!

jag sitter just nu och skrattar lite åt mig själv..jag vet inte hur jag ser ut i ansiktet för lampan i badrummet har disco så man ser inget i speglen. Men jag ser ju på min kropp...*skrattar* jag har skitbruna fötter zebra randiga ben...en rand vid handleden och en vid axeln på vänster sidan...men höger armen ser ju faktist bra ut =)

Jag såg på en annan sida att tjejen hade vissa perjoder där hon vägde sig varje dag... så jag tänkte härmas...för jag e otroligt nyfiken på hur nya dieten går...
Igår när jag vägde mig så va klockan nästan 13.00 och jag hade ätit frukost. I dag så vägde jag mig precis när jag hade gått upp innan jag ätit frukost... tänkte fortsätta med det..

Dagens vikt jämfört med igår -0.2kg

Säger ju egentligen ingenting... men en start.

Frukosten idag innehåller 2stekta ägg med ost på, yougert med keso, solroskärnor, krossade linfrön och lingon och sen så har jag faktist bryggt kaffe. Det hör inte till vanligheten =) Älsklingen har fina Fillipa K muggar uppe på vinden.. så de får nog komma ner...för dom e super goda att dricka kaffe ur.
Har ni några spec muggar/glas som ni tycker är extra goda att dricka ur??

Lunchen idag kommer vara quornfärs-såsen som vi åt igår.. kvällsmaten har jag inte bestämt än.

Dagen idag så är det gymmet som gäller sen är det ut till min favvis familj och göra vid deras trädgård.

Hoppas ni får en super dag!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

äääääära till dig! :-)



(när jag väger mig så gör jag det alltiiiid på morgonen, klart bäst resultat då! ;-)

2009-05-27 @ 13:25:15
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Fröken Frodig

Oj vad annorlunda det ser ut här idag! Snyggt

2009-05-27 @ 13:28:06
Postat av: Fröken Nilsson

Hej! Kom på omvägar in på din blogg... =) Jättefin!!

Håller tummarna för dig i bantningen!

Kram

2009-05-27 @ 14:09:47
URL: http://frokennilssons.blogspot.com
Postat av: Fröken Nilsson

Jag minns faktiskt inte... =) Följde nån länk som ledde till en annan länk osv. Men nu när jag har hittat hit så kommer jag fortsätta kika in. Du är välkommen in till mig med om du vill...=)

Kram

2009-05-27 @ 19:08:17
URL: http://frokennilssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0