Thor kom flygande och svingade sin hammare i natt

God morgon!!

På sjukfronten så e jag fortfarande inte helt bra. Hostan gör sig fortfarande påmind, men betydligt bättre (tror jag) än vad den va igår. Man märker att man inte e helt kry när man kan sova hur mycket som helst och endå sova gott på nätterna.

På tal om natten...inatt så åskade som fasen...jäklar vad det knallade! Åskan gick inte alls så långt ifrån oss. Jag tycker det e så himla mysigt....fast bara när man e inomhus och känner sig säker. Vädret är en häftigt natur fenomen! Ingen kan styra vädret...ingen kan bestämma hur det ska vara. Jag tycker att det e helt underbart att det finns något som vi människor inte kan råda över!

Idag ska jag faktist försöka sy lite...men med tanke på hur det har gått de andra dagarna så e det inget som e säkert.

Kommentarer
Postat av: Matilda

själv tycker jag åska är lite läbbigt... eller, mäktigt. och allt som är mäktigt är lite läbbigt. eller rättare sagt, allt som har med naturen att göra som man inte kan göra något åt är mäktigt och läbbigt.

haha, vilket utlägg.



tack så mycket! ja de där orden i flaskposten värmde! :-)



ja stiftelsen är en maffigt ställe! är egentligen en kursgård, men de serverar även lunchbuffé! är så fridfullt där... de har sån där retreat (där man ska vara tyst) där uppe, och hela byggnaden är alltid sådär väldigt lugn och fridfull! lite skönt som omväxling ibland!



nämen, är det sant?!? en älg på sin balkong? herregud.. vilken synd!! hahaha!

2009-05-20 @ 10:26:09
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0