Lyckad bakning till sist!

På mitt andra baknings försök så gick det riktigt bra...det e tydligen skillnad på 4msk och en hel påse....??? =)

Till och med min älskling tyckte om det...=) Det blev safftigt och gått. Vi gjorde langoz av dom. Jag hade cream-frech, alfa-alfa groddar, rödlök och vanlig ost...mumms!!!

Tillkvällsmat så lagade min älskling Quenfärs-sås till oss...tilldet blev det fetaost och grönsaker. Kvällsmellis blev det en mycket mycket god smoothies....jordgubbar, exotiskafrukter det gjorde susen. =)

Annars så jag inte gjort så himla mycket idag...läst min nya bok...som jag tänkte skicka vidare....frågan vem som ska få den. Lotta som fick min förra bok blev jätte glad och tyckte det var en rolig idé..och det e de ju. =)
Sen har jag gjort en sak jag aldrig har gjort....jag har provat brun utan sol...den jag prova e apotekets...vi får väl se hur det blir....antligen blir jag som en zebra, leopard eller så blir det väl bra =)

Ne..nu ska jag faktist gå upp och lägga mig och läsa min bok. Den e himla gripande...jag har nog inte berättat vad den heter...14år och till salu..  Handlar om en svensk tjej som blev våldtagen och det va inkörsporten till att sälja sin kropp. Det är en verklighetsbaserad bok där flickans egna dikter som hon skrev under denna perioden är med.

Ha en skön natt....jag kommer få somna till ett meditativt regn!
Natti natti


Kommentarer
Postat av: caisa

FIIIIN sida :)

Kan du inte prova det här;

Dinkelsallad med tomater och fetaost

2 dl hel dinkel

1 msk vinäger

3 msk olivolja

salladsblad

6 cocktail tomater

1 vitlöksklyfta

svarta oliver

fetaost i bitar

salt peppar och basilikablad



Du kan ju prova och utvärdera så vet jag m jag ska prova sedan tänkte jag. Nu måste jag nog ta hand om mina alfa alfa roddar, eller blivande alfa alfa groddar

2009-05-26 @ 23:14:45
URL: http://clogg.weebo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0