Kreativitets nivån börjar stiga

Sitter i min sköna soffa igen. Jag känner att jag har massa ideer till hemma projekt. Jag vill möblera om, sy filtar, kuddar, övderdrag, ha ett nytt bord, ny känsla i lägenheten. Ha en ren och mysig lägenhet, men just nu så känns den bara skitit och dammig...inte så inspererande.

Jag känner att jag behöver jobba, men väntar fortfarande på prisuppgifter från ett företag så jag kan inte göra mer nu. Tänkte att jag skulle ringa efter lunch och mana på dom så jag får prisuppgifter. För jag ska lämna in offerten idag.

Igår kväll så åkte jag till Sofi en kompis från gymnasiet. Det e bara så otroligt skönt att få åka iväg och bara vara med sina tjejkompisar ibland. Bara sitta och snacka och skratta. Prata seriösa saker som har hänt och mer lättsamma minnen från alla galna upptåg man gjort ihop.  Bra tjej kompisar e det bästa som finns!!

okej...jag får väl städa lite här...så jag kan komma igång att vara lite kreativ!

Ps. köpte en ny tidning idag med massa pyssel man kan göra själv...ska ta foto och visa er...Vill göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0