God morgon snygging!

Det e en mening jag kan tänka mig att få höra varje dag. Förvisso att min älskling säger snälla saker till mig, men i bland så känner jag att jag behöver fler komplimanger.
Så i morse när jag packa min väska och älsklingen låg uppe i sängen mös så hörde jag  bara, godmorgon snygging. Mitt hjärta blev varmt...=) Precis de behövde jag höra...

OCH ÄNTLIGEN så friade Derek igår i Gray´s!!! Wiii

Idag så ska jag försöka slita mig från datan, jag ska försöka planera mitt projekt lite mer ingående! Men de e svårt att slita sig från alla bloggar =)
Nu ska jag klippa lite, vi ska göra ett matte spel till en av killarna, han vill inte räkna, bara leka...så då gör vi ett spel som vi kan leka...fast man räknar hela tiden =) Lura barn får man göra ibland...eller hur!?! =)


Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Matilda

håller verkligen med, det där sjögräset GÅR ju bara inte att få ner. fy bubblan. sen är det ju segt också så att man får tugga en miljard gånger innan man kan svälja eländet.

bättre med lax ;-)



vilken härlig komplimang du fick!

2009-05-07 @ 14:56:16
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0