Försök till bakning

Vågen är inköpt.. nu kan jag inte blunda längre. Det kilo antal som visades på vågen va inga fina siffror..förvisso att min lyckosiffra var med där...men den ska inte stå först....

Så här mycket som jag väger nu har jag nog aldrig vägt....men det som e lite intressant om detta kan vara intressant är att jag tycker att jag e vacker... det e klart att jag behöver gå ner i vikt...men jag mår bra i mig själv och jag tycker att jag e fin fast att jag har mage och lår osv

Men jag får kanske tänka att jag blir ännu finare om jag går ner lite....eller det e inte lite som jag behöver gå ner kilo messigt...det handlar nog om 20-25kg...ja kanske till och med 30kg om jag ska bli riktigt smal.


Nu så sitter jag och väntar på lite mjukost som min älskling ska handla med sig...jag ska göra "bröd" ...det e inget vanligt bröd med mjöl och sånt utan det e ägg, mjukost och något som heter Fiber husk. Fiber husket innehåller  psylliumfröskal så de som inte tål gluten kan oxå använda det.

kan säga att första försöket gick åt helsike...så andra försöket kommer nu.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0