åå..jobbigt de e!!

God morgon!

Jag e just nu i ett "om-jag-drar-ut-på-allt-jag-ska-göra-så-kanske-det-jobbiga-försvinner" fast jag vet ju att de inte e så. Jag borde sätta lite fart att gå ner till gymet så jag blir klar med träningen så jag kan sätta mig ner och räkna på jobbet. Men det är något som gör att jag drar mig för det. Jag har en olustig känsla i magen som jag inte kan förklara vad det e.
 
Trött jag blir på mig själv. Marie TA TAG I DIG!! Du ska vara vuxen och inte "feg" för de okända. Du klarar detta!! Kom igen, du kommer bli stärkt av de hela!!
Lite pepptake behövs!!

Hopp iväg till hantlar och svett!!

Kommentarer
Postat av: caisa

Ja, pepptalk behöver man ha med sig själv ibland. Ge sig själv en high five och en klapp på axlen när man är klar. det bästa är ju faktiskt ädjen i just det. När man klarat det.

2009-05-11 @ 11:35:36
URL: http://clogg.weebo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0