Vilken jäkla ...

Vilken jäkla natt jag har haft i natt. Varje gång jag har svalt så har jag vaknat över att de har gjort ont. Jag har försökte att lindra de genom att äta halstabletter igår och idag så har jag druckit te...vist de blir lättare att svälja men de gör fortfarande ont. =(
Jag vill inte bli sjuk nu för i morgon ska ju jag på tjej middag hos Lotta, jag har ordnat så jag inte ska jobba förrän på eftermiddagen så även jag kan dricka lite vin. 

Pappa kom precis hem med lite lunch...de gick ju så där bra att äta =( 2tuggor sen gav jag upp...de gör för ont. =(
Mamma ville ha lite choklad efter hennes sallad...jag smaka...de gick bra =) Så min diet blir te och choklad...undra om kroppen blir glad av de =D

Kommentarer
Postat av: Matilda

te och choklad-diet? fine by me! eller iaf choklad-diet! den skulle jag då inte banga på... haha!



japp, det gick bra igår! fast jag nästan dog innan av nervositet. :-D



krya på dig nu! låter inte kul att ha så ont!

2009-03-27 @ 14:49:43
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: caisa

kroppen blir väl alltid glad av choklad?!

2009-03-28 @ 10:27:35
URL: http://clogg.weebo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0