Tankarnas värld

God morgon!!

Idag e jag e drömmarnasvärld. Tankarna e inte med de jag gör. Jag har redan lyckats tvätta mig i ögat med ansiktsrengöring..jag rekomenderar inte de. De svider..ajjj

Var e jag i tankarna idag då? Jo, allt som måste ordnas till helgen, att jag måste ordna mina företagspapper och körjurnal. Sen drömmer jag mig bort till Visby där vi va förra året med.


Vi åkte till Gotland för att Fredriks kusin tog studenten.Bilder från den 6juni dvs vår nationaldag. De va helt underbart! Raukarna på Fårö. Detta e som en dröm!! Älskar verkligen gotland på sommaren!!


Om ni åker till Visby någon gång så ska ni ta en till på alla fina dörrar och hus! Helt underbara!

Ne, nu ska jag hjälpa mamma lite!
Hej på en stund!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0