Gnagande samvete

God morgon!

Redan igår började ett dåligt svamvete krypa fram hos mig. De dåliga samvetet har sin grund av att jag känner att jag sviker mina kunder för att jag e sjuk. Eller sjuk och sjuk...jag mår fortfarande inte bra. Min hals e inte okej och jag har inte  den kraften som krävs för att göra vårstädningen. Jag hade inte gjort ett bra arbete och de vill jag inte heller göra. För jag vill göra de perfekt.
Men jag försöker tänka att min hälsa e viktigast, men i bland e de svårt. Jag e bättre att sätta andra före mig själv.

När jag vaknade i morse så tveka jag om jag skulle jobba, men när min älskling öppnade balkongdörren för Thorsson så upptäkte jag att de blåste orkan och de känner jag e för att utsätta mig för när jag inte mår bra från början.

Ja va ska man göra idag?! Jag vill pyssla (läs:scrappa) men jag har inga roliga bilder hemma. Måste framkalla nya.
Men jag tror de kommer bli rygg läge i soffan och kolla lite tjejfilmer.

mm...och så ska jag försöka få klart lite bilder till Emma...

Jag kommer nog hänga här ett tag oxå idag!
På återseende!!


Kommentarer
Postat av: Fröken Frodig

Hoppas du snart kryar på dej! Kom på en sak bara, Thorsson (det är väl din kissekatt?), är han döpt efter nån speciell? Handbollsspelare kanske :)

2009-03-31 @ 09:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0