Skit oxå!

Vilken jäkla träningsvärk jag har i mina ben idag! Utsida lår värker som om jag haft ett mördarpass. Men jag har ju "bara" jobbat. =)
När jag vakna idag så låg de snö på gräset...eller snö och snö..rättare sagt snöflinor. Man såg varje enskild flinga. Men de va inte de jag ville vakna till utan jag ville ha skinande sol och 25grader. Men icke..hela denna dag har varit blåsig och kall. Vet ni hur svårt de e att rävsa och sopa löv när de blåser virvelvindar?!! Löven blåser ju inte dit de ska kan jag ju säga...suck...fick slita som en gun men fint blev de =)

I morgon e de sista dagen hos denna familjen. Då ska jag klippa äppleträd och ränsa ett köksland bland annat.

ÅÅÅ....en sak jag skulle skiva om redan igår!!! SE HIT ALLA HUNDÄGARE!!!!!!!!

När man är ute med sin hund och rastar den. Man låter den springa lös för den e så lydig. Man går förbi en rabatt, hunden går in i rabatten (vilken en väluppfostrad hund inte bör göra) och gör sitt stora behov. VARFÖR tar inte ägaren upp de????!!!! Tror man inte att någon gör i ordning rabatten?? Eller de som inte syns finns inte, snö effekten?? Igår och idag har jag varit nära att ta i hundbajs 9ggr..hur trevligt e de???? Inte speciellt... 

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA...ta upp de fast att de inte syns!!! För de e någon som får ta upp de fast att de under snö eller i en rabatt!!

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Fi fan vad äckligt med hundskit...



Hur går det med bilder till bloggen? :) kommer det några.. ingen stress för min del, men så kan vi snart göra färdigt designen :)

2009-03-24 @ 23:09:52
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Matilda

nämen usch, äckligt! själv tar jag ALLTID upp tillys små mini-korvar (även om det ibland känns fånigt eftersom de är typ 2 cm långa). men jag gör det jämt.



hihi, ja då hade nog bordet passat till dina småstolar! jag ska hämta några andra stolar (som är lägre än de vi har nu) och sätta in på prov... hoppas det blir bättre då!



jaha ok, då hänger jag med! min mamma jobbade med personer som hade MS då jag var yngre. brukade komma in till henne på jobbet efter skolan och vara med lite! :-)

2009-03-25 @ 12:16:01
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Caisa

Äsch, lite skit i hörnen gör vä ingen skada ;)

2009-03-25 @ 14:07:14
URL: http://clogg.weebo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0