Min tvättkung

Nu sitter vi och tittar på Färjan 2. Skit va dom e muppiga! Specielt Håkan, ja han som står i baren. Man hade ju inte stått ut att ha honom som kille, så osäker på sig själv och söker bekräftelse hela tiden.

Idag så har jag jobbat hemifrån, hade tänkt att pyssla oxå men jag har inte haft någon energi eller kraft. Halsmandlarna e svullna så de ser ut som ägg halvor som sitter fast på halsen. De som e konstigt e att jag mådde bra i morrse och va ute och gick en runda på 45min men sen säckade jag ihop. Har inte kunnat göra något vettit alls mer än tittat på film...och ja.. vi va iväg och kompliteringshandlade på Willys...och nu tvättar vi....men om jag inte hade haft min älskling som tagit tag i detta så hade de inte blivit av alls.

Jag bjuder på en bild på min FREDRIK DEN FÖRSTE



Kommentarer
Postat av: Matilda

haha, sådär brukar vi också gå runt... med vit ikea-filt runt höften alltså! :-D det är skönt det!



sv: ja det var verkligen supergulligt gjort av henne. riktigt omtänksamt! och ja, du har så rätt.. snällhet finns det olika av! osäker-snällhet, och genuin-snällhet.. finns säkert ännu fler!

denna människa är helt totalt genuint genomsnäll! :-)

2009-03-30 @ 23:55:59
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0