Malmö sover men jag e uppe!

God morgon!

Klockan är just nu 05.59 på min data och jag sitter här. Klockan ringde för ca 30minuter sen.
Älsklingen ligger uppe i sängen och tycker det e för jävligt att vi måste gå upp nu. Men om vi inte gör de så kommer vi inte att hinna åka till Lund och ta upp mamma för att sen vara på vår samling kl 09.00.

Gårdagens tränar utbilning va riktigt rolig. Vi va väldigt blandade personer där. Jag va väl den med mest handboll erfarenhet. Men jag lärde mig en del i alla fall. Vi fick leka barn...=) springa om kring i en kordinationsbana...dvs hoppa över bummar, göra kuller bytta, hjula, springa slalom, klättra i ribbstolarna osv...riktigt roligt!! De va längesen..sen hade vi små plansspel...och en massa aktiva saker...de kändes som man blev barn på nytt nästan. Mitt flås va till och med nästan en av de bästa! =) och de e ju faktist illa..eller så hade jag bara helt enkelt mycket energi...

Ne..nu måste jag ta på mig! Dax att åka till lund om några minuter!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0