Klätterapa

Idag har jag klängt i ett äppleträd. De va längesen jag friklättrade i träd. Det e otroligt kul! =)
Jag hjälpt en kompis föräldrar med att beskära deras stora äppleträd. Jag har nog inte nämnt de på denna sida, men jag e utbildad Arborist. Man kan lättast översätta Arborist som stadsträdsvårdare, allt från att förädla nya träd till plantering, sköttsel, beskäring och fällning dvs allt inom träd!

I eftermiddag så har jag varit på dejt med Malin igen. Fast idag blev det en dubbeldejt. Fredde följde med och Pelle slöt upp. (Malin e min svägerska och Pelle e min storebror) Malin och jag belöna oss med vars en berlock till våra fina armband. Vi e nöjda med vårt vattendrickande. Ni som inte förstår va jag pratar om kan läsa mer om de här. Vi hann inte med att bestäma ny sak att konsentrera oss på..de får vi göra inom de närmaste. Men jag ska fortsätta att konsentrera mig på vattnet, för de e otroligt viktigt för mig! sen ska jag hitta nått till...tror att de kommer ha att göra med min stegräknare.


Bilden e tagen från Le shop

Ne...dax att gå och lägga sig! Ögonen börjar bli trött efter allt idag...vi har ju även haft handbollsträning och sånt idag=)
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0