Besvikna tjejer

Vad gör man när man gör sina tjejer besvikna?? Det känns tungt att "peta" någon från laget. När man e så många som vi e så går de inte att alla ska vara med. Jag/vi vet om att de e vissa av dessa tjejers stora handbollsdröm att få vara med i finalsteget i SM. De får så klart vara med oss runt om kring, men de kan inte sitta med oss på bänken för där får bara 17st sitta. Vi har sagt från början att bästa laget ska spela och vi står fortfarande för de, men för de som inte tillhör de 17bästa så e de tungt.

Uppmuntrans presenten gick hem hos älsklingen =) Kuligt när man köper något som uppskattas.

Nu ska jag släppa datorn till älsklingen som oxå vill uppdatera sig i cybervärlden=)

Gokväll och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Matilda

vilken lyx! jag har försökt (förgäves) att få mattias att bära sjalar... har köpt flera stycken! han tycker det är fint när han väl har det på sig, men kommer liksom inte riktigt på tanken själv! jag måste påminna..

- hallååå... S-J-A-L-E-N då?

typ..

haha, fast nu är det vinter, och sjal inomhus skulle han tyvärr aldrig ha (jag har det jämt! inne som ute!) men hoppas det går bättre till våren...



haha, jo badminton-träningsvärk är inte att leka med. men jag brukar spela med henne, så brukar inte få så mycket träningsvärk längre! däremot har jag lite ångest över torsdagen... för imorgon ska jag iväg och ha skivstångspass med en kompis. aj aj aj. mina armar är ju inte de största direkt..

2009-03-03 @ 22:33:02
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0