Äntligen hemma igen

Så underbart skönt att vara hemma! Jag har varit iväg med mamma i skolan idag. Jag måste ju säga att jag tycker att vara med mamma i skolan en dag i veckan räcker! Två gånger e för mycket!! Barnen e söta också vidare...men ne... en gång e nog!

Efter skolan så ordna vi nya glasögon till mamma. Inte de snyggaste, men Malmö stad betalar de så skit samma.
Kvällsmaten idag bestod av Caisas recept på tacogratäng..mummsfilibabba! =) Den uppskattas av alla i familjen. Mamma fick faktist en ny frissa idag oxå. Jag hann med att klippa henne medans gratängen stod i ugnen. Frissan kanske inte går till den snyggaste i världshistoren...men de kunde inte bli värre än den som hon hade innan ;)

Match 598 i ordningen eller nått hade vi idag. Vi mötte Flottan som kommer från Karlskrona. Vi hade fått 5st återbud under eftermiddagen så vi va lite lite folk..en avbytare..men de gick faktist otroligt bra! Vi vann med 4bollar =) 

Jag älskar verkligen att vinna!! De e helt underbart.....

Ne, dax att bege sig upp i sängen. Klockan ringern 05.30 i morgon. 

Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0