7345steg senare

Jag tog en runda ner på stan och titta va jag hittade
Lite nya papper till mina scrapps... sååå många fina =)

Sen så gick jag in på MQ nere på Hansa för att se om de hade väskan F spanade in igår som en annan kille lyckades ta innan F gjorde de. Den hittade jag och köpte för en uppmundrans present för han e så grymt duktig med pluggandet =)
På MQ så hittade jag en ny scarfs oxå...vet inte om den e så mycket min stil men jag tyckte om den. Jag blir glad av den...och de e väl de viktigaste?? eller =)

När jag gick och strosade i solen och kände hur underbart skönt de va så gick jag förbi en affär som jag aldrig har sett innan. Jag fick infallet att gå in...då hittade jag de här armbanden. 49kr styck. Carro fyller ju år i dag...och vad kan då passa bättre än ett tunt Asp armband?? =) Det e hennes stil...de tjocka e till mig =) fy vad jag e snäll mot mig själv hela tiden nu. 



ne..nu ska jag gå ner till den kära tvätten som e redo att hängas upp! 

Kommentarer
Postat av: Matilda

oj, vet inte om jag svarade tidigare på din första kommentar inne hos mig?! haha, dålig koll här... försöker verkligen strukturera upp mina svar så att jag vet om jag svarat eller ej! men nu missade jag lite..



ville bara säga TACK för dina fina ord! blev helt glad då jag läste dem! tack tack!



vilka superfina saker du fått tag på! blev kär i din sjal/scarf! men enligt mattias har jag scarf-förbud.... (har några stycken, minst sagt) men den var superfin iaf!

armbanden var också tjusiga!

JAG VILL OCKSÅ SHOPPA!!! :-)

2009-03-03 @ 14:59:39
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0