Ångest blandat med bilder från tjejkvällen

Våg och centimeter ångest. Ja som jag berättade innan så har inte vågen varit min kompis den senaste veckan...i morgon (tisdag) är min riktiga vågdag... men jag kan ju säga att jag har lite ångest över det hela. Det e slut festat för min del nu tills Louise bröllop...jag vill inte gå upp i vikt för att jag dricken en massa söta saker... utan om jag ska dricka något så blir det rödvin och bara i små doser dvs inga rejäla fyllor.  På onsdag så e det måttbandet som skall fram, då e det en månad sen jag mätte mig sist. Det känns att jag har blivit fastare men mindre vet jag inte... jag hoppas verkligen det, men jag vet ju inte...eftersom jag inte har tjuvmätt mig.
Men allt negativt måste jag ta till mig, men inte ge upp...men jag känner nu att om jag tar detta + på vågen så orkar jag inte mer plus på ett tag...för jag måste känna lite mer framgång först innan jag kan ta mer motgång,

Idag har jag i alla fall varit på gymmet, det gick bra, men utfallsstegen e fortfarande sega. Jag börjar känna att jag måste förnya mitt program lite nu,..vet inte riktigt hur, men lite nya övningar hade inte varit fel..
I morgon tänkte jag ut och gå en timme och på ondag så e det gymmet igen...så ser min träningsvecka ut.
Förra veckan kom jag till gymmet 2 ggr..så där va inga bonuspass...men dock alla pass som va beräknade.

Bjuder på lite fler bilder från tjejkvällen



Jag blir så glad av att se Caisa här...detta e lycka!!



Hela Anneli sprudlar av posetiv energi...riktigt go tjej som jag e glad över att ha träffat!



Hela tjej gänget som va ute... Caisa, Anneli och Maria


Detta e posetiv energi för mig... goa tjejer som ger energi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0