seg som ett färskt vingummi

S..å   s...e...g   j...a...g   e.  D..e..t  k..ä..n..n..s  s..o..m  j..a..g  i..n..t..e k..o..m..m..e..r  n..å..g..o..n..s..t..a..n..s!!

Träningen är avklarad och den gick bra..måste öka lite vikter nästa gång. Nu när man e på gymmet så e inte speglarna lite jobbiga längre..det känns kul att man börjar se resultat av både träningen och lite viktminskning.

Jag känner mig annars lite hängig men det e nog vädret som gör det. Det e så mycket moln som tagit över det blåa goa vädret. 

Dagens lunch kommer bestå av mozzarella gratinerade grönsaker med quornfiléer och turkiskyoghurt.
mummsfillibabba...=) 

Men innan det  e lunch dax så ska jag ta ett skönt bad!! Om jag kommer till badrummet..mina ben har somnat..ajajajaj!!! =) 


Kommentarer
Postat av: Matilda

härligt med ett bad! skulle inte sitta helt fel nu... men det är svårt att bada i en dusch.

kanske skulle ta och dra fram tillys badbalja? ;-D



tack så mycket!

du förresten, jag sitter och knåpar ihop dina armband nu! :-D lövet var himlans pilligt, men riktigt kul att göra! mattias tycker den pärlan blev finast av alla 32 jag gjorde.. och det är ju ett bra tecken! haha!

hör av mig per mail snart!



Kram!



2009-06-10 @ 12:22:37
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0